Öppet hus

Sitter just nu och kollar på tv.
Idag har det varit en ganska stressig dag, var tvungen att gå ifrån sista lektion för att jag skulle på öppet hus på Stockholms Praktiska gymnasium.
Jag tyckte att det var helt okej, dom berättade lite om schemat och hur dom har sina lektioner och praktik mm.
Jag tycker att det verkade intressant och bra för mig som inte är ute efter så mycket plugg,
men jag är inte helt säker och ska kolla vidare på lite andra gymnasium, så att jag har något att jämföra med.
Efter öppna huset åkte jag direkt hem och byte om och drog till Friskis&Svettis för ett svettigt intensivpass.
Riktigt skönt! Nu ska jag softa och bara ta det lugnt resten av kvällen.
Niall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback