Dude, I love you.

Sitter i soffan med filt, myskläder och lyssnar på musik.
Idag har det varit en ganska lugn dag i skolan och jag hade tänkt att gå och träna men jag hoppar nog över det idag.
Jag känner att jag inte orkar det idag plus att jag har lite so arbete som måste bli klart den här veckan så jag ska bara ta det lugnt och jobba lite med det.
Lite senare ikväll så kanske vi ska gå ut och äta middag eftersom vi aldrig gjorde det när Anton (min storebror) fyllde 18.
Idag är vi alla lediga och det är inte vanligt i vår familj så vi får passa på.
Jag ska försöka att skriva mycket men det är inte min starka sida så det kommer nog bli mer bilder och lite mindre text.
Men jag ska göra mitt bästa och försöka att uppdatera med något varje dag.
Nu ska jag läsa några noveller sen så ska jag sätta mig med so:n. kram
Dude, I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback