Random friend :)

Tjaa, Louise som skriver!
Alva ville att jag ska blogga åt henne så, vad gör man inte liksom? ;)
Vi har precis slutat, sitter iochförsig kvar i skolan och.. ja... bloggar!
Har haft elevensval, suttit och gjort matteläxa, So uppsats och lite smått och gott.. eller inte!
Vilket liv man har om man väljer att sitta kvar i skolan och blogga istället för att åka hem och blogga liksom?
Vilket liv... DONT EVEN CARE ABOUT THE TABLE BREAKING, WE ONLY WANNA HAVE A LAUGH...
Asså Oh My God vad jag är efterliven, kan inte riktigt förstå att Alva vill att just jag ska skriva på hennes blogg.
Vilken ära!
Haha, ja men alla behöver en vän som är annulunda, eller vad säger ni?
Dessutom vet jag inte hur man stavar annulunda (?)
Haha, känner mig som, ja jag vet inte riktigt vad!
Menmen, ska ta och göra något annat nu, typ gå hem ;)


That's me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback